Saturday, March 10, 2012

Sunway Pyramid--Times Square

Minggu ne aku pergi sunway..kononnya lah nak pergi bersukan gitu- ice skating then nak pergi main bowling tapi penuh...ada event and terjumpa pulak Didie Alias...memang putih n lawa la jugak berbanding dalam TV-artis kan memang aku tak heran pun... Lepas tuh nak main bowling jugak. dengan gigihnya pergi la pulak Times Square...

Macam mana nak pergi Sunway??

Setahu aku ada dua cara nak pergi Sunway..

1. Pergi Kl Sentral, then naik KTM ke Subang Jaya.
@
Ambik bas dekat belakang KL Sentral (*tapi aku tak rekomen yang ni sebab takut korang tak reti nak cari bas mana)

2. Sampai ja dekat Subang tuh, tunggu bas berdekatan dengan kedai2 kat situ..nanti akan ada bas buruk n kecik datang ambik korang. Tambang RM 1 ja. Bas tu memang bawak terus pergi ke Sunway. Senang jer

Kalau xnak pergi Sunway pergi je Carefour/ Subang Parade dekat belakang KTM tuh..masyuk jugak...hehe


Nak balik pulak??

Boleh balik macam tadi..tapi kena tanya dulu lah driver bas tuh sama ada bas berenti dekat Carefour atau tak..Then kalau berenti dia xkan berenti dekat tempat bas yg kita naik tadi..selalunya dia akan berenti dekat depan Carefour so, korang kena jalan la ke KTM.

Lepas kitaorang gi Sunway, kitaorang terus g Times Square,

Aku baru tahu, rupa-rupanya dari Plaza rakyat boleh pergi straight ke Times Square tapi kena beli guna mesin lah....











No comments: